Zwrot towaru

Na zwrot towarów, które zostały kupione jako gotowe w naszym sklepie (nie były wykonywane na zamówienie) masz aż 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za przekazanie nam takiej informacji. Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić produkt:

  • Towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
  • Należy wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy
  • Produkt trzeba dostarczyć wraz z formularzem i fakturą na adres: Małgorzata Awdziejczyk, ul. Walecznych 18 m 3, 03-916 Warszawa
  • Po otrzymaniu przez nas przesyłki – zwracamy Ci pieniądze

Reklamacje / gwarancja

  1. Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze produkty były wolne od wad. Jeśli jednak zdarzy się produkt niepełnowartościowy, sprawnie rozpatrzymy Państwa reklamację.
  2. Towary zakupione u nas objęte są roczną gwarancją liczoną od dnia sprzedaży.
  3. Reklamacje będą uwzględnione pod warunkiem właściwego użytkowania produktów.
  4. Meble przeznaczone są do użytkowania wyłącznie wewnątrz pomieszczeń w temperaturze 15-25 stopni Celsjusza. Meble drewniane nie mogą być użytkowane na zewnątrz i powinny znajdować się z dala od wszelkich źródeł ciepła takich jak kaloryfery, grzejniki, promienniki itp. Przechowywanie ich na słońcu, w wilgotnych lub bardzo suchych pomieszczeniach lub w niskiej temperaturze może doprowadzić do powstania pęknięć drewna, uszkodzenia powierzchni lakierniczych a nawet zniekształcenia mebla.
  5. Meble drewniane woskowane należy czyścić wyłącznie środkami przeznaczonymi do ich pielęgnacji. Nie należy używać mokrych, wilgotnych szmatek. Podczas użytkowania mebla należy unikać stawiania na nim przedmiotów mokrych lub gorących, gdyż mogą one spowodować rozpuszczenie ochronnej warstwy wosku i odbarwienie powierzchni. W takim przypadku należy ponownie zawoskować cały fragment mebla.
  6. Ze względu na ograniczenia monitorów komputerowych, kolory przedstawionych mebli mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Drewno to materiał naturalny, posiadający własny rysunek i unikalną strukturę, dzięki czemu każdy wykonany przez nas mebel posiada indywidualny i niepowtarzalny charakter. Jego naturalne cechy powodują możliwość powstania różnic kolorystycznych w poszczególnych elementach mebla. Stosowanie różnych technologii barwienia przy produkcji mebli może spowodować różnicę wyeksponowania naturalnej struktury i rysunku drewna.
  7. Wymiary podane na stronie są wymiarami zewnętrznymi mebli. Wymiary mebli mogą się nieznacznie różnić od podanych w Sklepie internetowym o +/- 3%.
  8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian konstrukcyjnych, które nie wpływają na funkcjonowanie mebla, w celu ulepszenia produktu.
  9. Reklamację należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: atelier@mayacormierdesign.pl lub listownie na adres siedziby firmy: Małgorzata Awdziejczyk, ul. Walecznych 18 m 3, 03-916 Warszawa. W celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji prosimy o podanie następujących danych:
    • imię, nazwisko, adres zamawiającego,
    • kopia lub zdjęcie dowodu zakupu,
    • numer zamówienia,
    • opis przedmiotu reklamacji wraz z załączonymi zdjęciami obrazującymi zgłaszane wady,
    • wskazać żądanie.
  10. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia, a odpowiedź udzielana jest w formie pisemnej.
  11. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści przez Klienta.